“εκεί θα σε περιμένω”

Στο αθλητικό σάιτ ο τίτλος λέει «Μπινελίκια στον αέρα του Μέγκα (vid)». Αυτός είναι ο τίτλος, αυτό είναι ίσως το σημαντικό νέο της ημέρας. Ότι στον τηλεοπτικό αέρα ακούγεται η φράση «μαλακισμένα». Η είδηση είναι η παρασπονδία του Καμπουράκη, το λάθος του τηλεοπτικού σκηνοθέτη. Δεν θα απομείνει τίποτα άλλο, παρά μια λάθος πιρουέτα μια ημιδιάσημης γκόμενας απ’ το ντάνσινγκ γουιθ δε σταρς και ένα μπινελίκι του εξίσου ημιδιάσημου παρουσιαστή. Δεν είμαστε τίποτα, παρά απομεινάρια τηλεοπτικού χρόνου, ό,τι χώρεσε σε ένα μονόστηλο της εσπρέσο.

Ποιοί κοινωνικοί χώροι, ποιά αυταρχική κυβέρνηση, ποιός κουκουλονόμος; Το μπινελίκι του Καμπουράκη.

//

Στο ραδιόφωνο παίζει Ελληνοφρένεια. Σε μια στιγμή ακούγεται η φωνή του Ντινόπουλου. Προσπαθεί να βρίσει τον Σκουρλέτη. Λέει ο σύριζα υποστηρίζει την villa Amalias και προσθέτει «εκεί που μαζεύονταν πρεζόνια».

Τα πρεζόνια, στη huffington post είναι συγκλονιστικό ρεπορτάζ. Στη πόλη του Καμίνη είναι αυτό που χαλάει το ιστορικό κέντρο, τα ψώνια και την αισθητική μας. Στο στόμα του Ντινόπουλου είναι ο πάτος, το περιθώριο, αυτό που σιχαίνεται, η ύστατη κατηγορία. Πρεζόνια.

(Ο Ζαγορίτης, το γράφω και το ξαναγράφω, πρώην γραμματέας την ΝΔ σε τηλεοπτική εκπομπή είχε πει χαρακτηριστικά ότι δύο πράγματα θα πει στα παιδιά του, να μην γίνουν gay και να μην πάρουν ναρκωτικά. )

Ο Ντινόπουλος κοιτάζει τα μαλακισμένα, τα πρεζόνια, τους μπάχαλους, τους μη συμμετέχοντες στο όνειρο της μνημονιακής Ελλαδάρας και τα δόντια του στάζουν αίμα. Σιχαίνεται τους απροσάρμοστους, τους παρεκκλίνοντες απ’ το πρότυπο του καλού δαπίτη. Αστραφτερό χαμόγελο, ατσαλάκωτο πουκάμισο, σακούλες απ’ το mall στο ένα χέρι και φρεντο στο άλλο. Και μία απεριόριστη υπερηφάνεια που η επόμενη προαγωγή θα του εκμηδενίσει επιτέλους τον ελεύθερο χρόνο. Η ΔΑΠ απ’ το πρώτο τραπέζι στον Χατζηγιάννη, λίγο πριν πουλήσει σημειώσεις στους πρωτοετείς με αντάλλαγμα μια κωλοψήφο, θα μας μιλήσει για την ανομία. Έπειτα, σε απευθείας σύνδεση απ’ την Αράχοβα, το χωριό που επισταμένως επιχειρεί να λεηλατήσει η γαλάζια κουλτούρα, θα μας μιλήσει για πολιτισμό.

//

Δεν είναι ότι δεν περίμενα ότι τα ιδιώνυμα και οι κουκουλονόμοι θα εφαρμοστούν ακριβώς για να εξυπηρετήσουν πολιτικές διώξεις. Δεν είναι ότι δεν περίμενα την τρομοκρατία τους. Ο κόμπος στο στομάχι με σφίγγει περισσότερο εξαιτίας της παρακάτω φωτογραφίας.

Image

Το κορίτσι που γελάει και γράφει στο τζάμι σ’ αγαπώ σε κάποιον τυχερό που κοιτάζει απ’ έξω. Και αυτός είναι τυχερός όχι επειδή δεν είναι μέσα στην κλούβα, αλλά γιατί το κορίτσι του γράφει σ’ αγαπώ. Και ο Δένδιας και οι κλούβες και τα δακρυγόνα μπορούν να εξαλειφθούν, να καταργηθούν οριστικά στη στιγμή, τη στιγμή ακριβώς που στο ζόφο αντιτάσσεις ένα τέτοιο χαμόγελο. Και η φωτογραφία κυκλοφορεί στο δίκτυο με εκείνο το ποίημα του Λειβαδίτη.

Κλεῖσε τὸ σπίτι. Δῶσε σὲ μιὰ γειτόνισσα τὸ κλειδὶ καὶ  

προχώρα. Ἐκεῖ ποὺ οἱ φαμίλιες μοιράζονται ἕνα ψωμὶ στ

ὀκτώ, ἐκεῖ ποὺ κατρακυλάει ὁ μεγάλος ἴσκιος τῶν ντουφεκισμένων.

Σ᾿ ὅποιο μέρος τῆς γῆς, σ᾿ ὅποια ὥρα, 

ἐκεῖ ποὺ πολεμᾶνε καὶ πεθαίνουν οἄνθρωποι γιἕνα

 καινούργιο κόσμο… ἐκεῖ θὰ σὲ περιμένω, ἀγάπη μου!

Ας ζήσουν αυτοί με τους Ρέμους, τους τηλεοπτικούς διαγωνισμούς χορού και τους λυσσασμένους ματατζήδες τους. Εμείς έχουμε αυτό το χαμόγελο. Κι αυτόν τον έρωτα που κοιτάζεται και σηκώνει το χέρι και δεν σταματά και δεν υποχωρεί ακόμη αν κι έχει ένα τζάμι να τον χωρίζει. Αλλά για πόσο ακόμη νομίζετε ότι μπορεί να τον χωρίζει; Για πόσο;

About these ads

69 σχόλια

Ιανουαρίου 10, 2013 · 4:17 μμ

69 responses to ““εκεί θα σε περιμένω”

  1. η φωτό κυκλοφορεί γενικώς παντού. Αν ξέρει κάποιος ποιός την τράβηξε, ας πει για να βάλω αναφορά.

    • βυτ, στο φβ την είδα με αυτή τη λεζάντα : φωτό: EUROKINISSI

      • Η φώτο ανήκει πράγματι στη Eurokinissi. Από εκεί ξεκίνησε η αναδημοσίευση της στο facebook και σε όσους την απαρτίζουν ανήκουν τα εύσημα. Το ποιηματάκι το βάλαμε απλά για να συνοδεύει την εκπληκτική φώτο, στη σελίδα της λέσχης στο fb, όχι ότι έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία βέβαια.

  2. Μακάρι να μπορούσα να συμμεριστώ την αισιοδοξία του τέλους…

  3. Άγγελος Κ.

    Η φωτό δεν έχει κοπυράιτ! Έλεος, δεν έχετε πάρει μυρωδιά ότι τα ”παιδιά που τα λένε αλήτες” δεν υπογράφουν; Όλοι για έναν και ένας για όλους…το όνομά μας είναι αξιοπρέπεια!

  4. τι έγραψες πάλι ρε άνθρωπε…

  5. Pingback: Σημειώσεις

  6. a.

    Για το κομμάτι που το σίχαμα λέει για τα πρεζόνια..
    ένα ρεπορτάζ γεμάτο ευαισθησία.

  7. Βυτίε, ήθελα να σημειώσω ότι είσαι ο τρίτος βλόγης στη σειρά που επανεμφανίζεται τη μέρα που σκέφτομαι πού εξαφανίστηκε, μετά την Κροτ και την Ου Μινγκ. Αλλά, εδώ που τα λέμε, τι σημασία έχουν πια αυτά.
    Σε χαιρετώ.

  8. παπανικολαου αντωνησ

    Σκληρές αλήθειες, που πρέπει να λέγονται.
    «…αέρα ακούγεται η φράση «μαλακισμένα».»
    Μια λέξει που δια στόματος αριστερών κεντρώων δεξιών, ακούγετε κατά κόρον!…..δεν μου αρέσει…. μα όταν θυμώνεις πολύ?.

    «…η φωνή του Ντινόπουλου. Προσπαθεί να βρίσει τον Σκουρλέτη. Λέει ο σύριζα υποστηρίζει την villa Amalias και προσθέτει «εκεί που μαζεύονταν πρεζόνια».»
    Γιατί δεν βρέθηκε και τέτοιο υλικό εκεί μέσα?. Η χρήστες έτσι δεν ονομάζονται στην ‘μαλλιαρή?’.βέβαια θα μπορούσε να γράψει και τα πρεζόνια…. Μαζί με τους αναρχικούς, τους αντιεξουσιαστές και λοιπούς παραβατικούς, που με ενοχλούν περισσότερο…. Και σίγουρα όλος αυτός ο συρφετός χαλάει την αισθητική, των νομιμοφρόνων πολιτών, και τουριστών. Και η πόλη είναι δικιά μας και όχι του καμίνι, που δεν ψήφησα κιόλας!.

    Και μπράβο στον Ζαγορίτη, που δεν θέλει τα παιδιά του, να γίνουν ‘αδελφές’ και πρεζόνια. Εσύ τι θα τους δίδασκες, να γίνουν δυστυχισμένες υπάρξεις?.

    Κανένας δεν ‘πάει’ την μνημονική Ελλάδα, παρά μόνον, ο έχοντας την πρώτη υπογραφή ΓΑΠ…… μα δεν ζητήσατε να περάσει από την εξεταστική…..

    Τώρα η ΔΑΠ σας πονάει, όλοι η χαμένοι πονάμε, ας ήταν καλύτεροι να μην ήταν….
    Μα όπως εσύ περιγράφεις, δεν «πούλησε», μα χάρισε και έτσι έδηξε ότι συμπόνα αυτούς που δεν έχουν χρήματα!. Αυτοί του έδηξαν την ευγνωμοσύνη τους.

    Εσύ βλέπεις την φωτώ, και κομπιάζει το στομάχι σου,….. και εγώ εσθάνομε μια γλύκα στην ψυχή μου. είμαστε δυο απέναντι κόσμοι….
    Τα υπόλοιπα είναι ένα παραλήρημα, και δεν θα τα σχολιάσω.
    Σέβομαι της απόψεις σου, πρέπει να ακούγονται σε μια δημοκρατία, και που υπάρχει όσο υπάρχει!….. σίγουρα δεν της ενστερνίζομαι.
    Antonis-team.

    • spiral architect

      Στο σχολειό που πήγες ούτε ορθογραφία έμαθες, ούτε συντακτικό.
      Για κατανόηση κειμένου … άστο καλύτερα. :P

      • παπανικολαου αντωνησ

        Μουντζούρης είμαι φίλε μου, ούτε ορθογράφος, ούτε λόγιος, το έχω γράψει. Σίγουρα η ενότητα δεν περιλαμβάνει μόνον λόγιους ορθογράφους…..
        Α.

    • Το Τρικάκι

      Μάλλον εσύ είσαι “δυστυχισμένη ύπαρξη” φίλε μου, γιατί δεν μπορείς καν να διανοηθείς ότι κι οι “αδερφές” μπορούν να είναι ευτυχισμένες… Όσο για το κείμενο, εσένα σου θολώνει το μυαλό αλλά εμάς θολώνουν τα γυαλιά μας..

      • παπανικολαου αντωνησ

        Δεν θα συνεχίσω με εσένα, διότι απέχεις ιδεολογικά από εμένα. Η ανάλυση των γραφόμενων μου, θα στενοχωρούσε ανθρώπινες ψυχές, και αυτό δεν είναι ο σκοπός μου. λυπάμαι αυτούς που σε διαβάζουν. Είσαι ελάχιστος…..
        Α.

        • άπιαστος λέιζερ

          Και εγώ λυπάμαι τα παιδιά σας αμπ ιμο πέκτορε κύριε Αντώνη.

          Στο ουσιαστικό τώρα: Πολύ ωραίο και συγκινητικό κείμενο βυτίε, πάραυτα θα υποβάλλω μια μικρή-μικρούλα ένσταση για τους “Ρέμους”. Ως (σχεδόν αντίστοιχη με τον άνω σχολιαστή) επίκληση στην αισθητική, έχω την εντύπωση ότι αδικεί το πνεύμα του κειμένου, ενώ υποθέτει ότι “ξεπερνά” το υποκείμενο στο οποίο αναφέρεστε. Ως άσκηση μόνο και όχι ως αντιπαράθεση, διάλογος επί τούτω ή υπερ Ρέμου συνηγορία (που δεν με αφορά) θα πω ότι ανάλογη παρακμή/φτήνια/υποτέλεια/ιδεολογική ταύτιση(πολλά μπαίνουν εδώ) αν θέλει κάποιος την βρίσκει και σε Σαββόπουλο και σε Κραουνάκη και σε αρκετούς αντίστοιχους “ακριβούς”. Ενίοτε ενδεικτική μα πάντα πεπερασμένη η αισθητική.

          Αυτά. :)

    • O Lala

      Α, δε μπορώ, θα απαντήσω γραμμή γραμμή!

      > Μια λέξει που δια στόματος αριστερών κεντρώων δεξιών, ακούγετε κατά κόρον!…..δεν μου αρέσει…. μα όταν θυμώνεις πολύ?.

      Δεν αναφέρθηκε στην αισθητική της λέξης, αλλά στο χαρακτηρισμό των πολιτικών κρατουμένων από τον ξεπουλημένο δημοσιογράφο. Κι αν δεν το κατάλαβες, πολιτικοί κρατούμενοι είναι οι συλληφθέντες της Βίλας.

      > «εκεί που μαζεύονταν πρεζόνια».»
      > Γιατί δεν βρέθηκε και τέτοιο υλικό εκεί μέσα?.

      Δεν είδα κάτι τέτοιο στα μέσα, κι είναι βέβαιο ότι αν είχαν βρει, θα το είχαν δημοσιεύσει εκκωφαντικά. Εδώ δημοσίευσαν τα μπουκάλια μπύρας!

      Πάντως, φαίνεται ότι δεν έχεις ιδιαίτερη σχέση με τέτοιους χώρους. Αν είχες, θα ήξερες ότι γενικά στα στέκια, τις καταλήψεις κλπ. δεν είναι ανεκτή η χρήση σκληρών ναρκωτικών. Το να παρασχεθεί βοήθεια σε εξαρτημένα άτομα είναι κάτι που συμβαίνει σε κάποιους χώρους (και καλώς συμβαίνει), αλλά απ’ όσο γνωρίζω, όσοι συμμετέχουν σε τέτοιες συλλογικότητες είναι πολύ προσεκτικοί στο να μην επιτρέψουν στην πρέζα να “φυτρώσει” εκεί μέσα.

      > Και σίγουρα όλος αυτός ο συρφετός χαλάει την αισθητική, των νομιμοφρόνων πολιτών, και τουριστών.

      Έχω ζήσει για χρόνια στην περιοχή και, πίστεψε με, συμβαίνει ακριβώς το ανάποδο. Όλες, σχεδόν, οι συλλογικότητες που δρουν εκεί και σε κοντινές περιοχές, έχουν συμβάλει πολύ στη διαμόρφωση της γειτονιάς, την καθαριότητα, έχουν διαμορφώσει χώρους πρασίνου, παιδικές χαρές αλλά και πολλά άλλα. Όπου έχω δει συλλογικότητες, έχουν πάντοτε πολύ καλές σχέσεις με τους γείτονες. Όσο για την αισθητική, αν θεωρείς ότι το χρώμα επάνω σε γκρίζους τοίχους, τα φυτά, οι παιδικές χαρές και τα ποδήλατα χαλάνε την αισθητική σου, τι να πω;

      > Και μπράβο στον Ζαγορίτη, που δεν θέλει τα παιδιά του, να γίνουν ‘αδελφές’ και πρεζόνια. Εσύ τι θα τους δίδασκες, να γίνουν δυστυχισμένες υπάρξεις?.

      Ούτε κι εγώ θέλω τα παιδιά μου να γίνουν αδερφές ή πρεζόνια. Ωστόσο, γνωρίζω ότι το να είσαι αδερφή δε σημαίνει ότι είσαι δυστυχισμένη ύπαρξη, όπως λες. Απλά είσαι αδερφή. Εγώ θα δίδασκα στα παιδιά μου να προσπαθούν να μη μισούν ούτε τις αδερφές, ούτε τα πρεζάκια.

      > Κανένας δεν ‘πάει’ την μνημονική Ελλάδα, παρά μόνον, ο έχοντας την πρώτη υπογραφή ΓΑΠ…… μα δεν ζητήσατε να περάσει από την εξεταστική….

      Εδώ υπονοείς ότι οι τύποι στη Βίλλα Αμαλίας έχουν κάποια σχέση με το… ΣΥΡΙΖΑ. Είναι κάτι που προβάλλουν πολύ τα καθεστωτικά κανάλια (τα οποία επιζούν χάρη στους *δικούς σου* φόρους, παρεμπιπτόντως), αλλά δε στέκει σε καμία περίπτωση. Μακάρι να έστεκε. Μακάρι ο ΣΥΡΙΖΑ να επηρεάζονταν από τον αντιεξουσιαστικό χώρο. Δυστυχώς, όμως, οι δύο χώροι είναι πολύ πολύ μακριά.

      Γενικά μπορείς να ακολουθείς αυτό τον απλό κανόνα: αν το πει το MEGA, μάλλον είναι ψέματα.

      > Τώρα η ΔΑΠ σας πονάει, όλοι η χαμένοι πονάμε, ας ήταν καλύτεροι να μην ήταν….

      Αυτό που σου λέει είναι ότι οι ΔΑΠίτο-τύποι δεν προόδευσαν επειδή ήταν καλύτεροι, αλλά διότι είχαν τις γνωριμίες. Οι περισσότεροι ΔΑΠιτοτύποι στο πανεπιστήμιο δεν ξέρουν να δέσουν ούτε τα κορδόνια τους. Βγάζουν τις σχολές χάρη σε γνωριμίες και ανταλλαγές. Δηλαδή είναι λαμόγια. Αυτό που κάνουν είναι άδικο και καταστροφικό για τη χώρα. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η πάρτη τους.

      Αντίθετα, οι αντιεξουσιαστές των καταλήψεων αφιερώνουν πάρα πολύ από τον προσωπικό τους χρόνο για να φτιάξουν κάτι για τους άλλους. Όλες οι συλλογικότητες προσφέρουν καθημερινά με πολλούς τρόπους. (Ακόμα κι η σύγκρουση και οι μολότοφ είναι κάτι που, όσοι αντιεξουσιαστές το κάνουν – δεν είναι πολλοί – το κάνουν για το κοινωνικό σύνολο. Νομίζεις ότι έχουν κάποιο οποιοδήποτε όφελος από τις συγκρούσεις με την αστυνομία; Ίσα ίσα που ρισκάρουν τη σωματική τους ακεραιότητα και την ασφάλειά τους. – απλά παλεύουν για κάτι που πιστεύουν ότι είναι καλό για όλους, είτε έχουν δίκιο, είτε άδικο)

      > Εσύ βλέπεις την φωτώ, και κομπιάζει το στομάχι σου,….. και εγώ εσθάνομε μια γλύκα στην ψυχή μου. είμαστε δυο απέναντι κόσμοι….

      Καταλαβαίνεις ότι η κοπέλα οδηγείται στα βασανιστήρια της ΓΑΔΑ; Τι ακριβώς σου προκαλεί “γλύκα στην ψυχή” σου; Ότι θα βασανίσουν το παλιοκομούνι; Μήπως θα χαρείς περισσότερο αν τη στείλουν και εξορία; Αν της κάνουν φάλαγκα, όπως στη χούντα;

      Δε νομίζω ότι έχεις κακή πρόθεση, αλλά καταλαβαίνεις τι συμβαίνει γύρω μας; Μήπως θα έπρεπε να είμαστε από την ίδια πλευρά;

      • παπανικολαου αντωνησ

        Πιστεύω ότι με της διευκρινήσεις σου, η απόσταση μας μίκρυνε. Το προσηνές του χαρακτήρα σου, που για εμένα υπήρξε έκπληξη, άφησε θετικά στο μυαλό μου πρόσημα. και σίγουρα όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια….. Αντιτάσσομε όπως παρέθεσα με τα γραφόμενα σου, μα όχι με επίθεση, ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ!, που πολλές φορές την θεωρώ ως την καλύτερη άμυνα!.
        Δεν μισώ τα ‘θύματα’, μισώ τον λόγο και τον τρόπο που έφτασαν εκεί….
        Και η βλακεία μου, που δεν επιτρέπετε εγώ να μην το πρόσεξα…. Το τζάμι ήταν άθραυστο φιμέ, και είχε και περίγραμμα στήριξης…. Άρα κλούβα…
        Και εδώ θα πω, ότι και εμένα θα κόμπιαζε το στομάχι μου. νόμιζα ότι ήταν βιτρίνα!. επηρεάστηκα από το χαμόγελο και δεν εντρύφησα στο πάρα κάτω κείμενο σου. ζήτω συγγνώμη.
        Μα θα πω ότι ένα τόσο γλυκό χαμόγελο, δεν κλίνει μέσα του κακιά, με αποτέλεσμα να μπορείς να το εκμεταλλευτείς…. Άρα άλλος στην θέση της στην κλούβα, ή και κανένας!.
        Το εάν διαχέω κακή πρόθεση, αυτό θα μου το πεις εσύ. Έκαστος άνθρωπος δυο πήρας φέρει…. Την πίσω δεν την βλέπω!.
        Για το πόσο καταλαβαίνω γύρο μου τι γίνετε, θα βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου!.
        Μετά τον συμμοριτοπόλεμο, φανατικός Τροτσκιστής. Ήμουν μικρός, μα διάβαζα πολύ, όχι για το σχολείο, διότι ήμουν αντίθετος με την ορθογραφία, κουβέντα που είχα κάνει πολλές φορές με τον Ράλλη, ο οποίος αργότερα κατάργησε κάποια πνεύματα και τόνους!.
        Μα οι εποχές μόνον δημοκρατία δεν περιείχαν τότε.
        Το διάβασμα με οδήγησε σε εθνικοσοσιαλιστικές σκέψεις για δυο χρόνια. Το σύνδεσα με τα κακά επακόλουθα του 40-45, και το έφτυσα. Έκτοτε ακολουθώ (διότι δεν είμαι αντικείμενο για να ανήκω!), πολιτικές φιλελεύθερης οικονομίας, και με δράση. Μα πάντα έπαιζα την γέφυρα έκρυθμων καταστάσεων, και δεν άρεσε σε πολλούς ολοκληρωτιστές που με πολέμησαν.
        Και στο δια ταύτα!. Εάν μετά από συζήτηση και σκέψεις ώριμες, σύγχρονες, δημοκρατικές όχι διάτρητες, χωρίς βία και εσωτερικό θυμό, βρούμε την φωτεινή καταπράσινη πλευρά, πρέπει να είμαστε μαζί φίλε. Να είσαι καλά.
        Α.

  9. Χρειάζεται πού και πού ν’ ανεβαίνουμε στην επιφάνεια για να πάρουμε ανάσα.Ευχαριστώ.

  10. Pingback: “εκεί θα σε περιμένω” | Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών

  11. Μπράβο σύντροφε! Μπορώ να σε αποκαλώ σύντροφο?

    • παπανικολαου αντωνησ

      Άσχετος κομματικής προσκόλλησης, όλοι είμαστε σύντροφοι της παρουσιαζόμενης οικονομικής δυστυχίας. Κομματικά δεν ξεχωρίζω κανέναν φτωχό. Είναι αδελφός!. Το ότι δεν έχεις να δόσεις στο μεταναστευουσών σπλάχνο σου 50ε για υποστήριξη, μόνον δάκρια μπορεί να επιφέρει.
      Η κομματική προσήλωση των αδαών, πόρων απέχουν της πραγματικότητας. Κομματικά παιχνίδια υποστηρίζουν!!!.
      Για τη Ελλάδα ρε γαμότο είπε η πρωταθλήτρια, και η Ελλάδα είμαστε όλοι εμείς.
      Α.

  12. ΑΓΡΙΟΤΡΑΓΟ

    Η αγάπη είναι το μυστικό.Απο πάντα ήταν.
    Το κυκλωμένο το άλφα για μένα…όσες φορές έχει κυκλωθεί έχει κυκλωθεί επειδή το Α μέσα στον κύκλο κρύβει την Αγάπη.
    Θα νικήσουμε…αργά ή γρήγορα θα νικήσει η Αγάπη.
    Ευχαριστώ το Βυτίο για το υπέροχο κείμενο…και την φωτογραφία την αφιερώνω στην Α, και σε όλες τις ελεύθερες ψυχές που μέσα στις μαύρες μέρες φωτίζουν σαν ήλιος τα πάντα…

    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ.

  13. Pingback: “εκεί θα σε περιμένω” | ΑΡιστερή ΕΝότητα Νομικής Αθήνας

  14. SunsetOnice

    Μου αρεσε πολυ ο λογος και το κειμενο σου μα μια μικρη παρατηρηση, το Σ’ αγαπω το εχουν γραψει απ εξω για την κοπελα. οι “ελευθεροι”, αυτοι που εμειναν εξω μονο κ μονο επειδη καποιος επρεπε να μεινει εξω για να παλεψει για τους μεσα οσο αρατησει η γελοια κρατηση τους. οχι οτι αλλαζει κατι δηλαδη. η αγαπη ειναι το μυστικο οπως λεει και και ο αγριος τραγος απο πανω!

  15. Pingback: “εκεί θα σε περιμένω” | rodianet

  16. Nα σου πω… επειδή χάθηκα λίγο με τις αναλύσεις και τα μακροσκελή σχόλια.
    Ν’ αγιάσει το στόμα και η πένα σου (το πλητκρολόγιο μάλλον) !!!
    Τα σέβη μου!

  17. Επειδή το tumblr δεν κάνει pingback και δεν είναι σωστό να σε σχολιάζουν πίσω από την πλάτη σου:
    http://omorfa.tumblr.com/post/40246392685/to-vytio
    Να ‘σαι καλά!

  18. άπιαστε Λέιζερ, πολύ γρήγορα ένα σχολιάκι πάνω σ’ αυτό που λες επειδή με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
    Όπως το ‘χω στο μυαλό μου όταν σχολιάζω του χατζηγιάννηδες κλπ, δεν σχολιάζω την αισθητική όσο την κουλτούρα, τον ανθρωπότυπο του δαπίτη (κ όχι μόνο προφανώς). Δεν μπορώ να το εκφράσω με την απαραίτητη σαφήνεια (τώρα το μυαλό μου δεν είναι συγκεντρωμένο συν ότι πιθανώς δεν έχω κ την απαιτούμενη συγκρότηση), αλλά εννοώ ότι το πρώτο τραπέζι ρέμο θαρρώ έχει να κάνει περισσότερο με την ταυτότητα που συγκροτήθηκε τα τελευταία 20 και βάλε χρόνια παρά με το προσωπικό γούστο ή την αισθητική. Ήταν το πικ της ιδεολογίας του επιτυχημένου και του χαβαλέ (με την έννοια του πετροκωστοπουλισμού). Τεσπα, αυτό εννοώ εγώ όταν τα βάζω με το Ρέμο, όχι την ποιότητα των τραγουδιών του.
    Συν ότι αναφέρομαι σε Ρέμο κ χατζηγιάννη και όχι πχ. στον Πάνο Κιάμο ή τον ΛεΠα γιατί οι συγκεκριμένοι με έναν περίεργο τρόπο διεκδίκησαν κ ένα άλλο ρόλο, αυτοεμφανίστηκαν ως όχι λαϊκόποπ αλλά ποιοτικοί και τραγούδησαν πχ. ρέμος με το “κομμένα πια τα δανεικά” επιχειρώντας να καβαλήσουν ρεύματα συνήθως απενοχοποίησης του κυρίαρχου μοντέλου κλπ κλπ
    Τώρα αν βγαίνει άκρη απ’ όλα αυτά.

    • άπιαστος λέιζερ

      Κατ’αρχάς να πω ότι είχα αντίστοιχη κουβέντα πρόσφατα με φίλο και συνέπεσε με την ανάρτηση σου, γι’αυτό και με ενδιέφερε ένας σχολιασμός και εκ μέρους σου. Θίγεις ένα-δυό θεματάκια ακόμα που αν μου επιτρέπεις θέλω να αποσαφηνίσω:

      Συνδέεις τον ανθρωπότυπο (δεν θεωρώ τον όρο δόκιμο ή σαφή) την κουλτούρα και ίσως (όχι τόσο όπως λες) την αισθητική σε μια ας πούμε έννοια “δαπίτη” ή “πετροκωστοπουλισμού”. Όμως, τι είναι η κουλτούρα αν όχι ένα μόρφωμα παιδείας, ηθών, τέχνης, καταναλωτισμού, πολιτικής συγκυρίας, εποχής κλπ κλπ πολλά ακόμα. Μια ταυτότητα αστικής δημοκρατίας εν τέλει. Και τι θα πεί συνδηλώσεις αν όχι μια αισθητική/συναισθητική απόρροια αυτής της δομής; Με άλλα λόγια, γιατί το υποκείμενο που είναι εκτός mall και Ρέμου, θεωρεί εαυτόν ικανό να βγεί έξω από την “κουλτούρα” (δικής του αλλά και εν γένει) ενώ τον δαπίτη τον ξεπερνά η κουλτούρα του; Είναι δηλαδή beyond his comprehension.

      Συγκεκριμένα εννοώ, ότι αντίστοιχα υπήρχαν τα προηγούμενα 20 και βάλε χρόνια, άνθρωποι που ήθελαν να καταναλώνουν Γαλάνη και Θανάση Παπακωνσταντίνου και πολλούς ακόμα, για την κατανάλωση αυτή καθαυτή και το (καλαίσθητο) θεαθήναι. Και οι οποίοι καταναλωτές δεν άνηκαν στον “ανθρωπότυπο” δαπίτη, πάραυτα τον ίδιο πρακτικό φετιχισμό της “αίγλης πρώτου τραπεζιού-πίστα” εξασκούσαν.’Οπως υπήρχαν και αρκετοί καλλιτέχνες που καβαλούσαν τα – απενοχοποιημένα πια – ρεύματα του κυρίαρχου μοντέλου. Σαββόπουλος με Καλομοίρα, συγχρωτισμός με την εξουσία, Νταλάρας με τραμπουκισμό δημοσιογράφου, με Σδοε, Γιώργος Λιάνης, Κική Δημουλά, και η λίστα συνεχίζεται σε αχανείς συντεταγμένες, και λίγα ανέφερα. Και σε σχέση με τον Ρέμο, η μόνη διαφορά εκεί ήταν η αισθητική της γλώσσας στο έργο τους. Γιατί οι συνδηλώσεις των πράξεων και η “κουλτούρα” (το μόρφωμα δηλαδή) που πρέσβεβαν δεν διαφέραν και πολύ από του Ρέμου.

      Γενικά λέω, αν και το απέφυγα στην αρχή, ότι οι “Ρέμοι” (κυρίως ως φόρμα – ο πληθυντικός) σε μια διάταξη του “αυτοί και εμείς”, μου βγάζει έναν εστετισμό που με απωθεί, γιατί είναι too big of an umbrella (οι μπουζουκόβιοι) για το πεδίο που αναφέρεται και too little of a cane ταυτόχρονα [αγνοεί "Σαββόπουλους (sic)] για να είναι βάσιμη κριτική. Και δεν το λέω γιατί θέλω να ψέξω και τους μεν και τους δεν σαν άλλη θεωρία των άκρων. Απλά είναι μεγάλο το νοητικό άλμα από το “κρατήστε εσείς του Ρέμους σας” μέχρι τη “κουλτούρα-πρώτο-τραπέζι-πίστα” και τις εκφάνσεις της. Γι’αυτό και είπα ότι ήταν το μόνο που μου τσίνησε στο κατά τα άλλα ωραίο κείμενο.

      Και συγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου.

      • Κατ’ αρχάς ευχαριστώ για το σχόλιο.
        σε ότι γράφεις για Γαλάνη και Σαββόπουλο συμφωνώ απόλυτα και σε άλλα ποστ έχουμε κατά καιρούς πχ. και η Κροτ που γράφει παρακάτω κ γω κ ένα σωρό άλλοι σχολιάσει αυτή κατά κάποιο τρόπο την πλευρά. Χρησιμοποιώ ως παράδειγμα το Ρέμο, γιατί είναι αυτοί που πάνε πρώτο τραπέζι Ρέμο που πιθανώς βλέπουν από μακριά τις καταλήψεις ως κέντρο ανομίας κλπ. Γενίκευση; Υπεραπλούστευση; Πιθανώς ναι, αλλά εμπειρικά σκεπτόμενο τους δαπίτες που γνωρίζω εκεί καταλήγω. Και στόχος του ποστ ήταν οι νεοδημοκράτες κλπ κλπ.
        Τώρα θα μου πεις, τελευταίως και οι θαμώνες του Σαββόπουλου και ο ίδιος ο Σαββόπουλος μπορεί να μιλάει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο για την ανομία :) Αλλά ας τους αφήσουμε προς το παρόν, γιατί στο παρόν ήθελα να βγάλω το άχτι μου προς τη μία πλευρά.
        Γι’ αυτό και σ’ αυτό που λες : “το υποκείμενο που είναι εκτός mall και Ρέμου, θεωρεί εαυτόν ικανό να βγεί έξω από την “κουλτούρα” (..)” ξαναλέω ότι προσωπικά πιο πολύ με ενοχλεί ο “καταναλωτής” σαββόπουλου/μάλαμα/παπακωνσταντίνου και η εντεχνίλα κάποιων άλλων.
        Συνεπώς θεωρώ ότι εστετισμός δεν υπάρχει, απλά μιλούσα για τη μία πλευρά τώρα. Κατά τ’ άλλα συμφωνώ κ επαυξάνω ότι ο Σαββόπουλος του Σταύρου Θεοδωράκη και οι εκπομπές της Μπήλιως Τσουκαλά και οι σοβαροί καλλιτέχνες του Σπύρου Παπαδόπουλου συναντιούνται με τον Ρέμο.

  19. σ’ευχαριστούμε, το αναδημοσιεύουμε

  20. S G

    ρε βυτιε, για ονομα, ο κοσμος δεν ειναι αρθρο στο Κλικ (ή ποια φυλλαδα το αντικαθιστα σημερα), δεν εχουμε μονο σκυλαδες ρεμοφιλους ΔΑΠιτες απτην μια και πτωχους πλην τιμιους μπαχαλους απτην αλλη! Υπαρχουν και ανθρωποι που θελουν ενα ελαχιστο επιπεδο καθαριοτητας και αισθητικης στην καθημερινη τους ζωη, μια μια ελαχιστη ηρεμια και ελλειψη συγκρουσεων!

    Δεν μπορω να καταλαβω ενηλικες ανθρωπους που παριστανουν οτι η πολη των Αθηνων δεν χρειαζεται επειγοντως ενα γερο συγυρισμα!

    • άπιαστος λέιζερ

      Ορίστε ένα ακόμα δείγμα που περιγράφει πλήρως το ατελές της “αισθητικής προσδιόρισης” που εννοώ. Από την πλευρά τώρα του “κρατήστε εσείς τις συγκρούσες, και εμείς θέλουμε αξιοπρέπεια ελάχιστη καθαριότητα/αισθητική και ηρεμία.”

    • το ζήτημα είναι ποιος θα κάνει το συγύρισμα και με ποια κριτήρια.
      Γτ κ στη Γερμανία του 33 συγύρισμα ‘εκαναν. Κι ο νόμος 4000 συγυρισμα έκανε.
      Είναι μάλλον θέμα οπτικής γωνίας κ επειδή η κατάσταση είναι πολυ πολωμένη, καλόν είναι να ξεχωρίσουμε λίγο τα επείγοντα και τα σημαντικά

      • ναι όμως SG, αυτό που λέει η Κρότ, τί σημαίνει συγύρισμα, και αυτός που θα το κάνει τί σκοπό θα έχει;
        Αν στην κατάληψη σκαραμαγκά γίνονται τόσα ωραία πράγματα http://pat61.squat.gr/2013/01/%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%88/
        ποιός έχει διάθεση να προκαλέσει σύγγρουση; οι καταληψίες ή τα ΜΑΤ; Και ποιός συγυρίζει την πόλη; η κατάληψη ή ο Δένδιας;

        • παπανικολαου αντωνησ

          Σίγουρα ο Δενδιας μετά από 30 χρόνια ανικάνων υπουργών.
          Α.

        • S G

          Κροτκαγια
          μονο συγυρισμα δεν καναν το 33 και μετα, ισα ισα κατελυσαν ουσιαστικα το κρατος, αντικαθιστωντας εθνικους θεσμους με κομματικους, σπαζοντας στο ξυλο ολους τους αντιφρονωντες και συχνα ακομα και δολοφονωντας. Δεν αφηνουμε ομως καλυτερα την αναφορα στους Ναζι να μιλησουμε λιγο για τα δικα μας, που ελαχιστη σχεση εχουν? (αλλος λαος, εντελως αλλη εποχη κτλ κτλ)

          Κατανοω φυσικα οτι ποιος κανει το συγυρισμα παιζει ρολο, αλλα μου την σπαει που ξαφνικα κανεις δεν αποδεχεται την αναγκη συγυρισματος *επι της αρχης*. Ακομα χειροτερα γινομαστε ξαφνικα λατρεις του σκουπιδαριου και της ασχημιας. Ρε φιλε, δεν με νοιαζει τι θελει η χρυση αυγη ή ο καθε αμυαλος, δεν θα σταματησω να αναπνεω αν ενας απωθητικος καραγκιοζης αρχισει να φωναζει οτι το οξυγονο κανει καλο!

          λεϊζερ δεν καταλαβαινω που το πας, αλλα απο αυτα που γραφεις πιο πανω υποψιαζομαι πως εισαι μαλλον εντελως οφφ.

        • παπανικολαου αντωνησ

          Οι κομματικοί θεσμοί, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Είναι το λογικότερο. Μα η πολυψήφια, λογικό δημοκρατικό αξίωμα έχει τον λόγο. Εάν το καταλαβαίνεις, είναι θετικό. Εάν δεν το καταλαβαίνεις απόσχεις της εν ενεργεία πραγματικότητας. Διάλεξε τον κάδο ανακυκλώσεως σου. όπως ΧΑ όπως αναρχία, όπως αντιεξουσιαστές όπως αναρχικοί χωρίς αρχές. Οι γενικότητες απαράδεκτες σκοτώνουν….
          Α.
          Α.

        • άπιαστος λέιζερ

          “Δεν αφηνουμε ομως καλυτερα την αναφορα στους Ναζι να μιλησουμε λιγο για τα δικα μας, που ελαχιστη σχεση εχουν? (αλλος λαος, εντελως αλλη εποχη κτλ κτλ)”

          Δεν μου κάνει εντύπωση που δεν καταλαβαίνετε. Σας εύχομαι καλή επίτευξη των (προϋπάρχοντων) αξιακών αρχών και των εθνικών θεσμών που αναζητείτε. Και παράλληλα, καλό ταξίδι στην ετυμολογία “συγύρισμα” που ως φαίνεται βρίσκει εκ νέου σκοπό σε αυτό το κόσμο.

        • S G

          “Μα η πολυψήφια, λογικό δημοκρατικό αξίωμα έχει τον λόγο.”

          κατι ηθελες να γραψεις αλλιως εδω? Γιατι δεν νομιζω οτι καταλαβαινω. Η πολυψηφια τι? (επιθετο δεν ειναι αυτη η λεξη?)

          λεϊζερ
          σιγουρα δεν μπορει να ειναι τοσο δυσκολο να εξηγησεις απλα και καθαρα τι θες να πεις. Σαν να ημουν 5 χρονων παιδι.

  21. Pingback: Υπερασπίσου το παιδί… | Elsa's Blog

  22. Pingback: “εκεί θα σε περιμένω” « Ελεύθερη Λαική Αντιστασιακή Συσπείρωση ( ΕΛ.Λ.Α.Σ)

  23. Λίγες εικόνες καταφέρνουν τόσο έντονα και τόσο βαθιά συναισθηματικά να προκαλούν τέτοια συγκίνηση όσο το αθώο χαμόγελο ενός ωραίου ανθρώπου, που πλημμυρισμένος από συναισθήματα αγάπης και ανιδιοτέλειας προσφέρει σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο την ουσία του αγώνα. Λίγες εικόνες παγκοσμίως καταφέρνουν να αποτυπώσουν τόσο αληθινά την ουσία του αγώνα,τη νίκη, το ηθικό μεγαλείο . Με τέτοια χαμόγελα πώς να αντέξουν ?

  24. cognord

    Μια τεράστια θλίψη. Ένα κείμενο για μια φωτογραφία, σκόρπιες λέξεις που προσπαθούν να αποτυπώσουν την απόγνωση που επικρατεί με όσα διαδραματίζονται, βρίσκοντας κάτι θετικό και όμορφο μέσα στον βούρκο του ζόφου και το αποτέλεσμα: ένας κομπλεξικός ακροδεξιός επαρχιώτης που νομίζει ότι είναι έξυπνος και λόγιος (λέγε με antonis team), και κάποιος που θίχτηκε με την αναφορά στον Ρέμο ως ισοπεδωτική. Έλεος πια. Είναι κρίμα να σου μένει αυτή η πικρή γεύση μετά από ένα τέτοιο ανάγνωσμα.

    • cognord

      Επίσης: το κείμενο μας άγγιξε λίγο περισσότερο επειδή γνωρίζουμε και το κορίτσι της φωτογραφίας.

      • άπιαστος λέιζερ

        Τώρα τι να πω δήλαδη. Συγχαρητήρια που σας αγγίζει περισσότερο από εμάς και συγνώμη δηλαδή που σας άφησα τόσο πικρή γεύση. Μ’αρέσει που έκανα και διευκρίνιση ότι δεν αποσκοπούσα σε ισοπεδοτισμό σε κάτι που βρήκα εξαρχής όμορφο.

    • παπανικολαου αντωνησ

      «Έλεος»!!!!….. είναι πολύ της μόδας στην νεολαία μας.
      Με κομπλεξισμό, μόνον εσύ με χρεώνεις!…
      Ακροδεξιός δεν είμαι. Εξήγησα, και μόνο εσύ δεν το κατάλαβες!….
      Επαρχιώτης!. Εσύ έγραψες τον ‘δον Κιχώτη’?. Άκρος ευφάνταστος είσαι. 67 χρόνια αθηναίος επαρχιώτης?. Μακάρι όμως να ήμουν.
      «……νομίζει ότι είναι έξυπνος» δεν νομίζω είμαι….. κάπου αυτό, από μόνος μου το θέτω υπό αίρεση…… απαντώντας σου!.
      Λόγιος δεν είμαι. Το έγραψα ότι είμαι ένας απλός μουντζούρης. Ηλεκτρολόγος μηχανολόγος βελτιωτής. Είμαι κάτι όμως, και εξακολουθώ να εργάζομαι βγάζοντας το ψωμάκι μου, χωρίς να κλέβω, χωρίς να σπάω χωρίς να καίω κτήρια και ανθρώπους , και είμαι επώνυμος, εσύ τι είσαι?.
      Είσαι εξ επαγγέλματος αβανταδόρος, και κριτής των κριτών?.
      Δεν διαβάζεις?. δεν διαπίστωσες ότι κάπου τα ‘βρήκα’ με τον συγγραφέα του αρχικού κειμένου?. Θέλεις να ενσπείρεις διχόνοια?.
      Είσαι πολύ λίγος για αυτό……
      Antonis-team.

  25. άπιαστος λέιζερ

    Ορίστε Cognord τώρα τι μας κάνεις. Με βάζεις και στην ίδια πλευρά με τον Αντώνης-τιμ. Δε με λυπάσαι καλέ;!

    • παπανικολαου αντωνησ

      Το θέμα είναι το πόσο θετικό είναι η συμπόρευση!.
      Μα δεν είσαι αντικείμενο παραλογισμού. Αντίθετα……..
      Είναι πρόβλημα η συμπόρευση ιδεών και αξίων.
      Α.

  26. cognord

    Αφού απαντήσατε, απαντώ και εγώ.

    1) Παπανικολάου: Όντως το κομπλεξικός επαρχιώτης είναι λίγο άτοπο. Γιατί το βασικότερο σου πρόβλημα δεν είναι ούτε ο κομπλεξισμός σου ούτε και η επαρχιώτικη νοοτροπία σου. Βασικότερο είναι πως είσαι ένας γελοίος βλάκας. Όλα τα υπόλοιπα πάνε στράφι. Μοναδική απορία είναι γιατί δεν πας κάπου αλλού να αραδιάζεις τις συνεχείς μαλακίες σου.

    2) Άπιαστε: προφανώς και δεν σε βάζω στην ίδια θέση με τον αποπάνω βλάκα. Απλώς το βρήκα άκυρο να ασχολούμαστε με τον Ρέμο, με το αν ακούει κάποιος στα κρυφά/ή στα φανερά καζαντζίδη κτλ. Είναι σαφές πως δεν έχει καμία απολύτως σημασία, όπως και να το πάρεις, αν κάποιος ακούει τις προσβλητικές ρηχότητες του Ρέμου, ή τους “μικροαστικούς νταλκάδες” κάποιου έντεχνου. Δεν έχει πραγματικά καμία απολύτως διαφορά, και όποιος βλέπει κάποια διαφορά έχει κάποια ζητήματα να λύσει. Αλλά το να θεωρείς εξίσου τραγικό τον κάθε έντεχνο παρλαπίπα, δεν σημαίνει πως δεν έχεις το δικαίωμα να κράζεις τον Ρέμο, ή τον κάθε Ρέμο. Δεν είναι δείγμα ελιτισμού να θεωρείς τις κονσέρβες του μοντέρνου θεάματος αηδίες, ούτε και σημαίνει πως αυτομάτως θεωρείς το “και καλά” έντεχνο κάτι καλύτερο.

    Επειδή όμως δεν θέλω να συνεχίσω τον διάλογο με τον παπανικολάου, το λέω από τώρα: όχι απλά δεν με ενδιαφέρει η συμπόρευση με κάτι καθάρματα σαν εσένα, αλλά θα προτιμούσα κάτι να συμβεί ώστε να μην χρειαστεί ούτε καν να διαβάσω, από κεκτημένη ταχύτητα, κάτι από αυτές τις μπούρδες που αραδιάζεις από εδώ και από εκεί. Η μόνη “σχέση” που μπορεί αν έχουμε, ή να αποκτήσουμε, είναι σε αντίπαλα στρατόπεδα. Μέχρι στιγμής, νικάτε. Ίσως και για καιρό ακόμα. Ένας ακόμα λόγος λοιπόν να μην διαβάζουμε τις μαλακίες σου εδώ, αφού τις βλέπουμε καθημερινά και ήδη ξερνάμε.

    Άπιαστε, άλλο το ζήτημα που θέτω για εσένα, ελπίζω πως το καταλαβαίνεις.

    • παπανικολαου αντωνησ

      1) Με της βρισιές σου και την γλώσσα των λιμανιών, δεν με αποθαρρύνεις στην προσπάθεια σου για προσηλυτισμό παραβατικών απόψεων.
      2) Κρίνεις καλλιτέχνες εντελώς άτεχνα, άλλο χαρακτηριστικό των προθέσεων σου…..
      3) Είσαι επιθετικός. Εκ προοιμίου καταδεικνύεις την θέση και τους σκοπούς σου. είμαι ειρηνιστής, νομοταγής πολίτης αν και ορισμένοι νομοί είναι κατ’ έμενα λάθος. Μόνος σου θέτεις την απέναντι θέση, και στυλώνεις τα πόδια σου. αυτή είναι η πολιτική του παραλογισμού σου….
      4) Η απολιτική πολιτική του μηδενισμού σου ευτυχώς είναι μηδαμινής δύναμης.
      5) Πείσε με, με επιχειρήματα δημοκρατικά. Για να έρθω εγώ προς εσένα. Είμαι ριζωμένος μόνον προς το καλύτερο, ξέρω να συγχωρώ ‘απολωλότα πρόβατα’, που μου αποδεικνύουν πως είμαι λάθος.
      6) Θα υπερασπίζομαι της ιδέες σου, έστω και εάν διαφωνώ εν αρχή με αυτές. Δεν θέλω αίμα….. αν και μπορώ να το αντιμετωπίσω.
      Α.

      • cognord

        Να σε πείσω για ποιο πράγμα, με δημοκρατικά επιχειρήματα; Για το αν στην βίλλα είναι πρεζόνια, ή αν υπάρχει πρόβλημα με το να είναι κάποιος/κάποια “αδερφή”; Είσαι φορέας μιας συστημικής βίας, η οποία αποκρύπτεται με φτηνές δικαιολογίες του τύπου είμαι ειρηνιστής. Προφανώς και είσαι ειρηνιστής. Όποτε απειλείται η κοινωνική ειρήνη που επιβάλλει η βια του κράτους, έρχεται η επίκληση για σύνεση και ειρήνη.

        Ο μοναδικός μηδενισμός που υπάρχει είναι αυτό που ζούμε σήμερα. Τα πάντα πρέπει να ισοπεδώνονται, για να μπορέσει το κράτος και η οικονομία να συνεχίζουν να ορίζουν τις ζωές μας. Εσύ το στηρίζεις αυτό, όχι εγώ.

        Το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει είναι να υπερασπιστείς τις “ιδέες” μου. Δεν είμαστε κάποιο ιδιωτικό κλαμπ κυρίων που ανταλλάζουμε απόψεις, πίνοντας ακριβά ουίσκι. Οι θέσεις που εκφράζεις κουβαλάνε περισσότερη βια από αυτή που νομίζεις, και οι επιπτώσεις αυτής της βιας καταστρέφουν καθημερινά ζωές. Ο κόσμος που στηρίζεις εσύ διαιωνίζεται με αίμα. Όχι οι καταλήψεις και οι αυτοδιοργανωμένοι κοινωνικοί χώροι. Αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό, γιατί δεν το είπε το τελευταίο δελτίο του Mega.

        Παράτα μας λοιπόν.

        • παπανικολαου αντωνησ

          Και σίγουρα υπάρχει διάχυτος μηδενισμός, στης ζωές συμπολιτών μας…..
          Και οπωσδήποτε κακώς κείμενα, για να μην γίνουν χειρότερα, τα στηρίζω με την ανοχή μου, καθώς και το 80 του ντόπιου πληθυσμού.
          Και βεβαίως δεν κάνεις κοινωνούς στην ενημέρωση, και άλλους που επηρεάζονται από τα ΓΜΜΕ. Και βεβαίως σου είναι αδιάφορο και η από τρίτους υποστήριξη των ιδεών σου, όπως γράφεις, μα αυτό πρέπει να γίνει με έννομο τρόπο από τους τρίτους.
          Και βεβαίως δεν υπάρχουν χυμοί σκοτίας που είναι ακριβοί, (διότι χρήματα δεν υπάρχουν) παρά μόνον το ταπεινό τσιπουράκι, μα η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων είναι όπλο εκμάθησης & ενημέρωσης του απλού πολίτη, ο οποίος πράττοντας κατά βούληση, απομονώνει τους όποιους παραβατικούς της εξουσίας.
          Και βεβαίως η βία, έχει μόνιμη παρέα με την βία, και η κάθε βία είναι έκρυθμος κατάστασης. Σίγουρα δίνει κάλυψη στην εξουσία, στην δημιουργία οξέως αστυνομικού κράτους, που όλοι πλέον τότε, έτι περισσότερο, θα υποφέρουμε, αυτό αποζητάς?. Άλλοι πέταξαν την κομούνα και τα κολχόζ, ως αδόκιμα, και θα τα ‘λουστούμε’ εμείς, που ‘γεννήσαμε’ την έννοια της δημοκρατίας?. Δεν είναι ντροπή και λάθος?.
          Και σίγουρα η εγκατάλειψη, έφερε την κατάληψη, μα δεν μου λες και εμένα να μάθω, γιατί επί 30 χρόνια τα άφησαν εγκαταλελειμμένα?. Είναι απορίας άξιο για εμένα, που δεν τα έκαναν χρήσιμα οικήματα φτωχών και άστεγων. Και εάν δεν είχαν χρήματα να τα συντηρήσουν, γιατί δεν τα πούλησαν σε ιδιώτες να τα αξιοποιήσουν?.
          Και το Mega δεν το ακούω, διότι σκανδαλωδώς ήταν κομματικό όργανο, παραπληροφόρησης. Άρα δεν παίρνω οδηγία από κανένα ΓΜΜΕ!. Από εσένα περιμένω ενημέρωση για τον χώρο σου, όπως παίρνω και από άλλους χώρους!.
          Να ενημερωθώ, να διαλέξω, και να αποφασίσω.
          Και μου είναι άκρος παράδοξη η έκφραση σου
          «Παράτα μας λοιπόν.»
          Να είσαι καλά.
          Α.

  27. ΚΑΚΑΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

    Aγαπητό Βυτίο, όποιος κι αν είσαι και φοράς αυτή τη μάσκα και καλά κάνεις, εγώ καταλαβαίνω, ότι φοβάσαι… γιατί εσύ ξέρεις!…Εγώ είμαι η Γεωργία Κάκαρη και το μυθιστόρημα μου ΑΙΩΝΙΣΣΑ εκδόσεις Γαβριηλίδης, θα σου δώσει πολλές απαντήσεις και για τις κρυμμένες γειτονιές με τα πρεζόνια της Αθήνας-Μπατζανίας, και για τους αντιεξουσιαστές του εικοστού πρώτου που δεν ανοίγουν ΕΝΑ βιβλίο σπάνε βιτρίνες, πίνουν μπύρες στο Διπλό στην πλατεία που πέρασα κι εγώ, είμαι 44, και πάνε γήπεδο τα καλόπαιδα. Τα άρθρα του ΚΛΙΚ δεν ήταν απαραίτητα χλίδα γιατί αυτοί που τα διαβάζανε πηγαίνανε και Εξάρχεια και αράζανε και στο Φλοράλ και στου Σάκη. Δεν ξέρω ούτε ποιός είσαι ούτε τί καπνό φουμάρεις…Οσο για τα πρεζόνια της Βίλλα Αμαλίας ναί ρε πούστηδες έχει γίνει πρεζοστέκι.Τί δουλειά έχει το πρεζόνι σε κατάληψη αφού είναι άρρωστο το άτομο και πρέπει να αποθεραπευτεί!..Πρέπει να δημιουργηθούν κέντρα και νοσοκομεία – θεραπείας κι όχι άντρα για εμπόρους ναρκωτικών. Αμα τα λέω λάθος είμαι έτοιμη για αντίλογο. Αλήθεια πόσο ετών είσαι φίλε μου?…Κάτω από τριάντα?…Την αλήθεια!…

    • autonomous

      Μερικές φορές η μάσκα και η κουκούλα κρύβει απείρως μεγαλύτερη ανθρώπινη αξιοπρέπεια, από μία τυχάρπαστη κακαρίζων και διαφημίζων την πραμάτεια της, και τον αγαπημένο της εκδοτικό οίκο.
      That’s the spirit. Αυτή ακριβώς φρασεολογία, για πενήντα πρεζόνια, χρησιμοποίησε και ο Πρετεντεράκος…
      Ευτυχώς, ο κόσμος που δραστηριοποιήθηκε μέσα στο αυτοδιαχειριζόμενο κοινωνικό κέντρο της Villas Amalias περίπου ένα τέταρτο του αιώνα, δεν διάβαζε τα βιβλία που διαβάζει μία υστερική σαράντα πεντάρα, που βρίσκει τα άρθρα του πάλαι ποτέ Κλικ, να διαβάζονται από πλειοψηφικά ρεύματα μέσα στα εξάρχεια.
      Μαθαίνουμε και δύο στέκια μέσα στην πλατεία, και ώ του θαύματος βγάζουμε συμπέρασμα για έναν ολόκληρο πολιτικό χώρο.

      Είναι γνωστό για την κυράτσα, που έχει τόσο εύκολη την κριτική της, ή καλύτερα την σακούλα με την λάσπη που εκτοξεύει επί δικαίων και αδίκων, ότι για να συντηρηθεί ένα εγκαταλελειμμένο για δεκαπέντε χρόνια νεοκλασικό, χρειάζεται να πάρεις την “ψιλή” σου και να την βράσεις. Αλλιώς δουλειά δεν γίνεται.
      Και επειδή είναι και συγγραφέας η κυρία, μήπως γνωρίζει με ποια τεχνική έρχεται στα χέρια το βιβλίο. Δεν θέλω να την τρομάξω με γνώσεις που δεν κατέχεις, αλλά η διαδικασία περνάει μέσα από το μοντάζ των φίλμς του βιβλίου, το φωτομεταφορείο που αποτυπώνει την δουλειά πάνω στους τσίγκους, όταν μετά, οι εν λόγο τσίγκοι θα “φορεθούν” πάνω σε μία μηχανή offset. Και κοίτα να δεις ρε παιδί μου μερικά περίεργα πράγματα! Το σπίτι διέθετε όλη την προαναφερόμενη μονάδα, και το μόνο που θα ακούγαμε για τα πρεζόνια (sic) κάθε τρεις και λίγο, θα ήταν ότι κοβόντουσαν δάχτυλα και χέρια, γιατί συγγραφάρα μας, αυτές οι μηχανές είναι κίνδυνος θάνατος για τα …πρεζάκια.
      Θεατρικές παραστάσεις, από τις πολλές που έχει ανεβάσει το σπίτι, δεν θα πραγματοποιούνταν, γιατί που να τρέχεις. Ούτε αυτοδιαχειριζόμενο καφενείο, αλλά ούτε και δανειστική βιβλιοθήκη. Ναι υπήρχαν δεκάδες εκατοντάδες βιβλία, και βιβλιοπωλείο, προφανώς όχι με βιβλία που διαβάζει η θλιβερή κυριούλα, όπως επίσης παντελής έλλειψη life style περιοδικών, που απ ότι φαίνεται τα ξεφυλλίζεται συχνά πυκνά, και με προτίμηση στον γκουρού του είδους, Πετράκη…

      Το στούντιο της μουσικής που βοήθαγε πιτσιρίκια να κάνουν το κέφι τους με την μουσική και να μην τους παίρνουν ένα σκασμό χρήματα οι επαγγελματικοί χώροι του είδους, μάλλον δεν το ξέρετε.

      Γραφικοί μαζί με εσάς χιλιάδες μικροαστοί, που έχουν πεθάνει και δεν το γνωρίζουν. Και ρίχτε και λίγο το “εγώ” σας, αλλιώς πηγαίνετε να κάνετε καμία θεραπεία, αφού, ούτε το Αμερικάνικο κολέγιο που πλήρωναν οι ευκατάστατοι γονείς σας, ούτε και το πανάκριβο μεταπτυχιακό στο Westminster College βοήθησε.
      Σας φαντάζομαι εκεί στα βόρεια της Αττικής, μέσα στο ακριβό σας σπίτι, καβατζωμένη από τα οικογενειακά φραγκάκια, δίπλα στο τζάκι και με ένα ποτήρι καλό κόκκινο κρασί, να καθόσαστε και να γράφετε τις χοντροπαπαριές σας. Εκ του ασφαλούς κυρία μου έτσι; Γιατί δεν είναι δυνατό να μας πείτε ότι κοντά στον μισό αιώνα ζωής ζείτε από ένα βιβλίο που δεν σας αντιπροσωπεύει, καθώς, η ηρωίδα σας, έδινε ανιδιοτελώς, και μάλλον δεν ασκούσε την πικρόχολη και γεμάτη δυσωδία φασιστικού βόθρου, κριτική σας.

      Μέσα στα συλλογικά εγχειρήματα, ο στόχος ήταν και παραμένει ένας, απέναντι στο δικό σας σιχαμένο και τονισμένο με κάθε τρόπο “εγώ”, το ΕΜΕΙΣ…

      • παπανικολαου αντωνησ

        Ένας φραγκάτος που σίγουρα θα έχει και γνωριμίες, αν μάλιστα κατοικεί και στα ΒΠ, είναι πολύ θετικό να ζει με τα χρήματα από το παρελθόν, και όχι από το να πάρει και +σύνταξη από το δημόσιο!.
        Έτσι δίνετε η θέση να την καταλάβει ένας που δεν είναι φραγκάτος!.
        Πάντως μιλάς πολύ άσχημα autonomous, και αυτό δεν απομακρύνει – αποθαρρύνει ορισμένους, αντίθετα, εάν έχουν επιχειρήματα, γίνονται πλέον ‘φορτικοί’!.άλλωστε στο πάλκο, υπάρχουν και οι παίκτες και οι καραγκιοζοπαίχτες!. Όλοι έχουμε την θέση μας. το θέμα είναι εάν εισπράξουμε χειροκροτήματα ή γιουχαΐσματα…
        Σίγουρα για να υπάρξει πάλκο, θα πρέπει να έχει και τίτλο στην εξώπορτα, και εδώ δεν διάβασα ακόμα τίποτα…..
        Antonis-team.

      • ΚΑΚΑΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

        Φίλε autonomous, θα σου απαντήσω αν και το θεωρώ γιατί δεν πρόκειται σε τίποτα να σε πείσω, ούτε στο τόσο δα… Πρώτον, δεν κατοικώ στα Βόρεια Προάστια, και δεν έχω τζάκι..κατοικούσα παλαιότερα κι έφυγα για να πάω παραλία να βλέπω τη θάλασσα και να μην βλέπω το κέντρο στο οποιό έζησα κάτι χρονάκια και το έφαγα στη μάπα. Τί λέξη !…Κάτι μάπες που βρίζουν τον Πετράκη και νομίζουν ότι έβγαζε παλιοφυλλάδες και παλιοάρθρα σου λέω ότι έφερε το… στυλ στη καβαλίνα και τη γαϊδουρίλα που κουβαλλάς από το χωριό σου εσύ και οι όμοιοι σου και όλοι σαν κι εσένα που τον βρίζετε γιατί ο Κωστόπουλος έχει στυλ,εξυπνάδα, μυαλό και δίνει ζωντάνια στην απόπνοια και την κατάθλα της μπουρούχας που λέγεται ελλαδαριά…γκέγκε ή νούκου γκέγκε…. κλάϊν μάϊν….

        • παπανικολαου αντωνησ

          Γεωργία μου καλή, το μπαλκόνι μου επάνω στην θάλασσα της Κορινθίας σε καταλαβαίνει απόλυτα!!!!….. μα μην παίζεις με ανθρώπους, μιμούμενη τους τρόπους της υβριστικής ‘παραλλαγής’ που επιλεγούν κάποιοι!.
          Σίγουρα μην μου θίγεις την Ελλάδα και τους παραστρατημένους πολίτες της. Όλοι χωράμε, μα με επιχειρήματα.
          Φιλικά
          Αντώνης

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s