ανακοινώσεις, Ιούλιος ’12

 

 

Σημεία διανομής:
Στα βιβλιοπωλεία: Πολιτεία, Πρωτοπορία, Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο, Free Thinkin Zone (κέντρο Αθήνας).
Στα καφέ: Σέλας, Πέντε Δρόμοι, Χάρτες, Κόκκοι Καφέ, Φλοράλ (κέντρο Αθήνας), Μπάμπουρας (Πετράλωνα).
Προσεχώς σε Γιάννενα, Αγρίνιο, Θεσσαλονίκη, Γρεβενά, Ανάφη, Τήνο, Κρήτη, Σύρο, Ξάνθη, Κέρκυρα και βλέπουμε.

μικρά θάματα που μου χάρισε το βλογιν. Προσεχώς κοντά σας. Σε μερικές μέρες, αναζητείστε το στη ραδιόφουσκα, σε βιβλιοπωλεία και λοιπά. Αυτή τη φορά είναι κ όμορφο επειδή το φρόντισε με τα χεράκια του ο @domianos . σύντομα οι πληροφορίες. Σύντομα και οι ευχαριστίες σ’ όλους όσους έγραψαν ή φωτογράφισαν.

 *

Κάπου στο γυμνάσιο, η κατά τ’ άλλα συμπαθής φιλόλογος με ρώτησε τί ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Απάντησα αθλητικογράφος. Μου άρεσε να γράφω και μου άρεσε οτιδήποτε είχε να κάνει με αθλητικά. Μου είπε: «κρίμα να έχεις τόσο μικρές φιλοδοξίες».

Από τότε έπαιξα αρκετή μπάλα, αρκετό μπάσκετ σε άδειες σχολικές αυλές τα απογεύματα και έγραψα ένα σωρό λέξεις, τις οποίες κυρίως αράδιασα σ’ αυτό το βλογ. Η αλήθεια είναι ότι απ’ όσα έγραψα αλλού, σε μέρη με πολύ περισσότερο κύρος ή περισσότερη βαρύτητα, η χαρά – τις ελάχιστες φορές που υπήρξε τέτοια – κράτησε λίγο.

Απ’ τα κατά καιρούς γραψίματα εδώ κι εκεί, άλλοτε δεν πήρα ευρώ, άλλοτε θα έπαιρνα αλλά μου τα χρωστάνε ακόμη κι άλλοτε πήρα, όμως μόνο για να γράψω ότι χειρότερο έχω γράψει.

Η χαρά, η άγρια χαρά του γραψίματος ήρθε και κάθισε πάνω στο κεφάλι και τα δάχτυλα μου απ’ τα ποστ.

Κάπως έτσι η ανυπολόγιστη χαρά ή (γιατί όχι, ας μην φοβόμαστε τις λέξεις) η τιμή είναι αυτή που συνοψίζει το αίσθημά μου μπροστά στο Ανθολόγιον Ιστολόγιον. Αν το να εκδίδεται ένα κείμενό σου μπορεί να λέει κάτι (ανάλογα με την περίσταση και πάλι βέβαια), το να υπάρχει ένα κείμενό σου δίπλα πχ. σ’ ένα του Θας προκαλεί μια καθαρή και ανόθευτη χαρά. Το να συνυπάρχεις δίπλα σ’ αυτούς τους γραφιάδες είναι κάτι υπέροχο, αν όχι για οποιοδήποτε άλλο λόγο, αλλά γιατί αισθάνομαι ότι είναι ένα απ’ τα λίγα πράγματα στη ζωή μου που δεν εξαγοράστηκε με κάποιο τρόπο. Περήφανο δεν με έκανε ποτέ το πτυχίο, το μεταπτυχιακό ή τα όποια λεφτά έβγαλα από κάποια τίμια ή όχι και τόσο δουλειά. Όμως το 2012 συνυπάρχω σ’ ένα e-book μαζί με αυτούς τους γραφιάδες.

Παρόλα αυτά, νιώθω το ανώνυμο ασυνάρτητο άβατάρ μου να δείχνει ότι αυτό που μου χάρισε το βλογιν πριν απ’ όλα είναι ότι γνώρισα όλους αυτούς τους ανθρώπους, με κάποιους έγινα σχεδόν φίλος και μπορώ να πω ότι όλο το ανθολόγιο δύσκολα αξίζει τόσο όσο μια μεθυσμένη απογευματινή κουβέντα στο φλοράλ.

Αυτό το ποστ το τριγυρίζω στο μυαλό μου μέρες τώρα και θα ‘θελα να γράψω μια κουβέντα για τον καθένα απ’ τους ανθρώπους που γράφουν στο Ανθολόγιο. Όμως ως συνήθως, οι περιστάσεις δεν τροφοδοτούν τις ορέξεις, αλλά τις δηλητηριάζουν. Οπότε οι κουβέντες θα αναβληθούν και όλα αυτά θα έχουν απλά τη μορφή μιας ανακοίνωσης.

Όποιος θέλει κατεβάζει από δω το e-book και όποιος θέλει δίνει μια προσοχή στην εισαγωγή του Contrabbando (διαβάζεται και σκέτη).

Υγ. οπότε στην πραγματικότητα για τις δύο ανακοινώσεις μάλλον πρέπει να ευχαριστήσω το βαθύ τουίτερ, τον @domianos & τον @mao_tse_tung

5 Σχόλια

Filed under έκτακτη έκδοση, radiobubble

5 responses to “ανακοινώσεις, Ιούλιος ’12

  1. kostas.nik

    καλά όλα αυτά, εμείς που δεν είμεθα στην Ελλαδικήν, πως θα το διαβάσουμε το μπαχάρ;

  2. εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα πάντως. χωρίς εισαγωγικά

  3. a passer by

    να στε καλα ρε

Σχολιάστε

