πάρτυ (ενάντια στη νηφαλιότητα)

***

Ξεκίνησα να γράφω ένα ποστ για τον Μόσιαλο και τον Κουτρουμάνη, αλλά δε μου έβγαινε με τίποτα. Προσεχώς καλύτερα.

Το πρωί στεκόταν δίπλα μου μια ξανθιά δικηγορίνα με ροζ φόρεμα. Φορούσε γάντια για να αγγίξει τα βιβλία και τα χαρτιά της δημόσιας υπηρεσίας.  Ούτε αυτό το ποστ μου έβγαινε.

 ***

Νέο πρόγραμμα για το radiobubble. Το βλέπεις αναλυτικά εδώ.

Επίσης, νηφάλια, ορθολογικά και με πλήρη σοβαρότητα, σκέφτηκα ότι μπορώ να μεταμορφώσω την έκτακτη εισφορά σε τζιν τόνικ. Γι’ αυτό το λόγο κι επειδή  γιορτάζουμε το νέο πρόγραμμα κι επειδή είμαστε ακόμη ζωντανοί κι επειδή επιμένουμε να επιμένουμε, πίνουμε μέχρι τελικής πτώσης αύριο το βράδυ.

Επειδή δεν θα μας τρελάνουν αυτοί, μπορούμε και μόνοι μας.

18 Σχόλια

Filed under radiobubble

18 responses to “πάρτυ (ενάντια στη νηφαλιότητα)

  1. στο λαιμό να σας κάτσει που θα διασκεδάσετε χωρίς εμένα
    [είπε ο γκρινιάρης στη γωνία]

    😦

  2. Μαρία

    Εγώ που δεν είμαι ξανθιά και δεν φοράω ροζ, αλλα αφού αγγίζω τα βιβλία του υποθηκοφυλακείου χρησιμοποιώ μαντηλάκι με οινόπνευμα για να καθαρίσω τα χέρια μου γίνομαι ποστ; Γεια σου, βυτίο

  3. Στην υγειά σου Βυτίο!

    Κροτ:Βρυξέλλες γωνία;

  4. Α! Ξέχασα…Έχω μισό ποστ με δικηγορίνες με ψηλά τακούνια. Μήπως βάλεις και τη δικιά σου με το ροζ και ετοιμάσουμε ένα συνεταιρικό post; Έχω έτοιμη εικόνα και sountrack.

  5. Πάρτυ μέχρι τελικής πτώσεως 😉

    Κροτ, ζήλια-ψώρα 😛

  6. Στην υγειά μας και στη σπάνια όμορφιά μας, καλό μου βυτίο 🙂

  7. loophole

    Εγώ ξέρω πως τις τελευταίες μέρες πέφτω συνέχεια πάνω στο βυτίο και παρόλα αυτά επιβιώνω. Σιγά μη με τρομάξει ένας Μόσιαλος.

    Επίσης, έχω αποκλειστικά πλάνα από το χθεσινοβραδινό πάρτυ-αφιέρωμα στο ανανεωμένο πρόγραμμα του μπούμπλε. Απολαύστε υπεύθυνα.

  8. Διαβασα το ποστ σου «με δακρυα στα ματια» στην Ελευθεροτυπια.

  9. Θα ηθελα να σε ρωτησω αν θες να με δωσεις συνεντευξη για το blogo gr.

Σχολιάστε

