σύντομο

Στο φυσικοθεραπευτήριο:

Πιάνω κουβέντα με τύπο, ο οποίος έχει πάθει σοβαρό ατύχημα και έχει αλλάξει ήδη τέσσερις φυσικοθεραπευτές. Παλεύει εδώ και έξι μήνες. Δεν ήξερε κάποιον συγκεκριμένο και διάλεγε στην τύχη. Απλά προτιμούσε άντρες, σκεπτόμενος ότι «ε λογικά άντρας είναι, θα έχει περισσότερη πείρα, θα έχει αντιμετωπίσει δυσκολότερα περιστατικά..»

Εγώ πάλι έκανα ακριβώς το αντίθετο. Σημείωσα τις πιο κοντινές διευθύνσεις των συμβεβλημένων με το ταμείο μου. Ύστερα έλεγξα τα ονόματα. Χωρίς δεύτερη σκέψη έδειξα με το δάχτυλο στο χαρτί το γυναικείο όνομα. Παρόμοια τακτική ακολουθώ σχεδόν παντού. Σε δημόσιες υπηρεσίες, εστιατόρια, ψιλικατζίδικα, περίπτερα, καφετέριες, video club.

Τον κοιτάζω καθώς μου αναλύει το σκεπτικό του.

«(..)μας χωρίζει μια αλλαγή βλέμματος ή άβυσσος;»

(Γκόρπας πάλι)

31 Σχόλια

Filed under υπερβολές

31 responses to “σύντομο

  1. Είναι που είστε άντρας αγαπητέ…

    Εγώ τις περισσότερες φορές καταλήγω να σκέφτομαι «γυναίκες! δεν βγάζεις άκρη μαζί μας!» 😉

  2. Άστα αυτά: θυμόσουν το Soul Kitchen, πες την αλήθεια.

  3. Θα μείνω μπάστακας σε αυτό το ποστ μέχρι τη στιγμή που θα αναλύσεις
    το δικό σου σκεπτικό έστω και σε σχόλιο.

  4. @happy hour, τα λέει η ατάκα, γυναίκες..

    @ Δύτη, μα εμένα δε με φοβίζουν αυτά. ίσα ίσα. Γουστάρω αλλόκοτους τούρκους και παραδοσιακές μεθόδους ίασης.

    @ Τσαλαπετεινέ, μόνο για σένα θα το κάνω, αλλά όχι απόψε, πεινάω, νυστάζω και θέλω να διαβασω καμια΄δεκαριά ποστ που έχω αφήσει από χτες να περιμένουν. Περάστε αύριο το βραδάκι να κεράσω σχόλιο.

  5. deus

    Ρε ανώμαλε,
    Μετά από μπόλικο αλκοολ, πάνω από ένα χάος στις σκέψεις, μετά από μια γαμημένη μέρα

    μπορείς να μου πεις γιατί μα τον Αλλάχ σκέφτηκα ακριβώς τον ίδιο στίχο;

    θα κάνω χαζά και θα βάζω καρδούλες αντί για απαντήσεις
    εννοείται γυναίκες
    (και δη από λαϊκές γειτονιές, ξέρουν παραπάνω αυτές)

    τις ευχαριστίες και τις καληνύχτες μου

  6. Όχι, πρέπει να θυμηθείς καλύτερα. Υπάρχει μια γυναίκα φυσιοθεραπεύτρια πριν τον αλλόκοτο Τούρκο.

  7. Βυτίο, γιατί δε λες απλά πως σου αρέσει να γκομενίζεις; Είναι λιγότερο ποιητικό, μα είναι τόσο πιο αληθινό.

  8. Για στάσου ρε Κροτ!
    Εμείς καθόμαστε εδώ και περιμένουμε υπομονετικά μέχρι αύριο το βράδυ που υποσχέθηκε να αναλύσει το σκεπτικό της επιλογής και εσύ έρχεσαι βιαστικά με δυο προτάσεις να τα ισοπεδώσεις όλα;
    Αμάν εσείς οι Ευρωπαίοι!

  9. Ναι Δύτη, αλλά με πιο ποιητικό τρόπο.

  10. Είστε πολύ φτηνοί
    Απ´ την κροτ το περίμενα, αλλά δύτη κι από σένα;
    Άκου γκομενίζω.

  11. Αποκλείεται να είναι απλώς και μόνο μια φυσική αντίδραση;

  12. Εγώ φτηνός; Εγώ το είπα ποιητικά. Ρώτα και τον Τσαλαπετεινό.

  13. gasireu

    Το ταμείο ΜΑΣ (πια) έχει συμβεβλημένους φυσικοθεραπευτές (ή ακόμα δεν έχει ψηφιστεί η ενιαία αντιμετώπιση);;;;;;;;;;; :0

  14. krot

    Βυτίο με αποκάλεσες φτηνή;
    Και γιατί παρακαλώ είναι φτηνό να γκομενίζεις? Εγώ το βρίσκω μια χαρά απασχόληση!

    Δυτη με εκπλήσσεις πολύ ευχάριστα, ομολογώ.

    Τσαλαπετεινέ, αυτή είναι μια αγγλοσαξονικη αντιμετώπιση της ζωής την οποία ασπάζομαι. Δε χρειάζονται πολλές φιοριτούρες, η ζωή είναι απλή. 😛

  15. Αν κατάλαβα καλά,δεν έχω καμμία τύχη ως επαγγελματίας…(σομπ!κλαψ!σιγκχ!)

  16. Δηλώνω υπεύθυνα ότι ο Δύτης το είπε κινηματογραφικώς ποιητικά, έστω και χωρίς λινκ. 😉

    Κροτ, η ζωή είναι απλή.
    δεν της αξίζει να την κάνουμε λίγο πιο όμορφη;
    (εγώ πάλι αναζητώ τη χρυσή τομή ανάμεσα στο δυτικό και στον ανατολικό τρόπο αντιμετώπισης της ζωής)

  17. Μαρία

    Και με μένα ίδια χούγια.. Το ίδιο ακριβώς κάνω. Απλώς το δικό μου δάχτυλο δείχνει αντρικά ονόματα.

  18. Niemandsrose

    Αγαπητή WordPress,

    Δηλώνω υπεύθυνα ότι επιθυμώ να ειδοποιούμαι μέσω email για σχόλια που θα ακολουθήσουν και να με αρπάξεις απ’ το πέτο οπουδήποτε βρίσκομαι και να με αποσπάσεις από ο,τιδήποτε με το οποίο ασχολούμαι οποτεδήποτε ο ποιητής αποφασίσει να απαντήσει στο ερώτημα του Έποπα ταττικού.

  19. Niemandsrose: Ήδη έχει καθυστερήσει πάνω από δώδεκα ώρες. Εκτός κι αν ετοιμάζει απάντηση/ποστ αντί απάντηση/σχόλιο οπότε νομίζω ότι δικαιούται μικρής παράτασης.

  20. @ deus, γυναίκες από λαϊκές γειτονιές. Έτσι.

    («τα κορόιδα που δεν ξέρουν να γλεντήσουνε
    Θέλουν με τους λουκουμάδες να μεθύσουνε»)

    @ δύτη, είμαι απαράδεκτος που την είχα ξεχάσει. (μ’ έχει επηρεάσει το κείμενο του ράντικαλ για το soul kitchen τελικά.. )

    @ Theorema, είναι και μια φυσική αντίδραση

    @ gasireu, πήγα στο ταμείο προνοίας (των δικηγόρων δλδ). Δεν έχω ιδέα πού βρίσκεται η ενοποίηση κλπ

    @ Σελιτσάνε, έτσι κι αλλιώς τον δικό σας επαγγελματικό κλάδο τον αντιπαθώ έως τον τρέμω. Αλλά μη νομίζετε ότι δεν έχω σκεφτεί ένα Σάββατο πρωί να σας χτυπήσω την πόρτα και απλά να αφήσω την τύχη μου στα χέρια σας. Αν είναι να υποφέρω, ας υποφέρω απ’ τα χέρια του επίτιμου

    @ Μάνε, ε αλλοίμονο.

    @ Μαρία, εσείς όμως είστε killer. Η βασίλισσα του κυνισμού. Η μάνα alien.

    @ Niemandsrose, καλά τι περίμενες; Απλά ότι μ’ αρέσει να γκομενίζω θα πω.

  21. τσαλαπετεινέ, αν και με παρενοχλείς, έφτασεεεεε.
    (και τώρα δεν ξέρω τί να γράψω)
    φυσικά είναι ένας συνδυασμός παραγόντων.
    Φυσική αντίδραση, κόρτε, γκομένισμα, οφθαλμόλουτρο, έλξη, η διάθεση να συνενοηθείς με το άλλο φύλο κλπ.
    Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, ούτε καν κυρίως αυτό αν σκεφτείς ότι σπανίως συναντάς ερωτεύσιμα πλάσματα σε εφορίες, δημόσιες υπηρεσίες, γκισέ τράπεζας. (Δε φταίνε αυτές, είναι η δουλειά που δεν αφήνει παρά ελάχιστα περιθώρια).
    Είναι και μια αίσθηση πώς να το πω τώρα, παλιακής, χωριάτικης βοήθειας, εξυπηρέτησης, χαμογελαστής συναλλαγής. Πως λέει ο deus για λαϊκές γυναίκες. Μου έρχεται στο νου η παλιά περιπτερού στη γειτονιά μου ή ας πούμε η φυσιοθεραπεύτρια (και τελικά φυσιόθ.. ή φυσικόθ.. ) τώρα. Ένα μπέρδεμα προσοχής, ερωτισμού και υπαινιγμών. Μικρά αστεία για τις περιπέτειές της, χαζές κουβέντες για σώματα, αφορισμοί για τις γυναικες ως βάσανο. Μια αδιορατη ευγένεια με λίγο άλλοτε πικρό άλλοτε πονηρό χιούμορ που καταλήγει σε μικρή συνομωσία.
    Δεν ξέρω εντέλει αν μπορώ να το εξηγήσω, ίσως είναι απλά το κυνικό και αυτονόητο: Βλέπω γυναίκα να της πέφτει κάτι στο δρόμο, σκύβω το πιάνω της το δίνω. Βλέπω άντρα να του πέφτει κάτι στο δρόμο, δείχνω «σου πεσε».

    Βέβαια υπάρχει πάντα η μεγάλη πιθανότητα να πας σε μια δημόσια υπηρεσία και να μετρήσεις απλά τα σιχτίρα που θα ρίξεις. Αλλά με κάτι τέτοια ποστ δεν γράφονται. Ενώ αν έβλεπες πχ. Κροτ την προϊσταμένη των ΕΛΤΑ Πάτμου κάποτε πως προσπαθούσε να σιγουρευτεί ότι έχω βολευτεί στο νησί ή αν συζητούσες για κάμπινγκ με την κοπέλα που με κουρεύει, ίσως να καταλάβαινες.
    αυτά.

  22. Ευχαριστώ.

    (Χαλάλι η αναμονή, το τσίγκλισμα, κι η μομφή της παρενόχλησης.)

  23. Βυτιο είπες με 238 λέξεις αυτό που εγώ είπα με μία.
    Εσύ είσαι ποιητής, εγώ είμαι πεζή, κυνική και πραγματίστρια. 🙂

  24. χαλάω εγώ χατήρι σε κοτζάμ τσαλαπετεινό;

    κροτ, όχι δεν είμαι, όχι δεν είσαι.

  25. είναι αληθές οτι προσεγγίζεις τη θέωση, σε λίγο χωρίς ποστ θα υπάρχει ολόκληρο φόρουμ σχολιαστών από κάτω

  26. deus

    «»Είναι και μια αίσθηση πώς να το πω τώρα, παλιακής, χωριάτικης βοήθειας, εξυπηρέτησης, χαμογελαστής συναλλαγής……. Ένα μπέρδεμα προσοχής, ερωτισμού και υπαινιγμών. Μικρά αστεία για τις περιπέτειές της, χαζές κουβέντες για σώματα, αφορισμοί για τις γυναικες ως βάσανο. Μια αδιορατη ευγένεια με λίγο άλλοτε πικρό άλλοτε πονηρό χιούμορ που καταλήγει σε μικρή συνομωσία.»»

    Κάπου πίσω από όλα αυτά, ξεπροβάλλει στην υπερβολική σκέψη μου, η προεικόνιση μιας κομμουνιστικής συνύπαρξης
    [εντάξει είμαι προκατειλημμένος, το]

    Πόσο απουσιάζουν οι άνθρωποι που ενώ σε βρίζουν η καρδιά τους σ’ αγκαλιάζει, ενώ είναι ταπεινωτικά αυστηροί σε προσέχουν πιο πολύ από τον εαυτό τους, ενώ γελάνε η καρδιά τους σπαράζει

    οι γυναίκες που ενώ πνίγονται στα αδιεξοδά τους σου χαρίζουν υπονοούμενα, βλέματα, αόριστες υποσχέσεις, ευχές εγκάρδιες και σε στέλνουν στο καλό,

    Αυτοί οι ψίθυροι των προλετάριων…

  27. soul kitchen!
    τι βάλσαμο ταινία για πονεμένα κορμιά…
    όταν πωλούνται φάρμακα ακριβά για τις αρρώστιες που δεν ήρθανε ακόμα*, ο κοντινότερος Φατίχ σε σώζει με 8,5 ευρώ!
    * Γκόρμπας πάλι

Σχολιάστε

